Shop Mobile More Submit  Join Login
Naga Loves You, Bolin by Marina-Shads Naga Loves You, Bolin by Marina-Shads
Bo: Yeah, girls just love me, don't they, Pabu?

They sure do, Bolin, they sure do.
Well, I know that Naga protected Bolin with all she had, just like Korra told her to and they made a great team! I love Naga! She's so kick-ass. And I love Bolin :heart:
:iconsighingplz:

I can't believe it's over ):

texture by
:iconcloaks:
Add a Comment:
 
:iconmyshii:
Myshii Featured By Owner Nov 24, 2013  Student Traditional Artist
Ooh it's so cute ! I love Bolin so much and Pabu and Naga are amazing ! I love the colour. 
But don't worry, it's not over yet ! There are a book 2 and, soon, a book 3 and 4 ^^. 

(I am french... so, sorry for my bad english... )
Reply
:iconkeirtanaka:
KeirTanaka Featured By Owner Mar 14, 2013  Hobbyist Artist
Animal Magnetism
Reply
:iconmegamoviemonday:
MegaMovieMonday Featured By Owner Mar 14, 2013
Awh Bo looks so cute next to them. Bolin looking adorable as a friend to all living animals just fuels my headcanon that deep down he really is a Disney Princess. That's my headcanon and I'm sticking to it.
Reply
:iconmarina-shads:
Marina-Shads Featured By Owner Mar 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
haha, I love it! :rofl: now I can't wait to see his Prince!
Reply
:iconmegamoviemonday:
MegaMovieMonday Featured By Owner Mar 14, 2013
Haha glad you thinks so! And from what I'm seeing so far I feel that the perfect candidate for his Prince would a man with an "honorable" stature.
Reply
:iconmarina-shads:
Marina-Shads Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
I think it should be someone sweet for Bo, he deserves it. :heart:
Reply
:iconmegamoviemonday:
MegaMovieMonday Featured By Owner Mar 15, 2013
Yeah your right. Whoever that Prince may be, all that matters is that they're perfect for Bo and makes him happy no matter what.
Reply
:iconmarina-shads:
Marina-Shads Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
yup. but I get the feeling that Bolin has the gift for falling in love with all the wrong persons. :saddummy: on the other hand, I'm waiting to see some sexual tension between him and his Prince. :lmao:
Reply
:iconmegamoviemonday:
MegaMovieMonday Featured By Owner Mar 15, 2013
Really? You think Bo does that? Well I guess considering his habit of bringing "crazy" fan-girls to his place and them never lasting I can see what you mean by that. And that would be interesting to see some sexual tension between him and his Prince, whoever he or she may be.
Reply
:iconmarina-shads:
Marina-Shads Featured By Owner Mar 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
Well, yeah, exactly, especially since most of them came to Bolin because they wanted to meet Mako. I think that's double the disappointment. Poor soul. :saddummy:
I really think so, too. I can't wait for book 2 to come out, I dreamt last night that I saw the first two episodes, lol. :lmao:
Reply
(1 Reply)
:iconnaruto162:
naruto162 Featured By Owner Oct 4, 2012  Hobbyist General Artist
Pabu: I am the god of Kawaii! Kneel! Kneel down, bitches
Reply
:iconx81x:
x81x Featured By Owner Aug 1, 2012
This is cute but no matter what Korra is Nagas best friend. Not Bolin :)
Reply
:iconkataang-crazy:
Kataang-crazy Featured By Owner Jul 19, 2012  Hobbyist Traditional Artist
aw cute!
Reply
:icondiamond-fairy:
Diamond-Fairy Featured By Owner Jul 4, 2012
sooo sweet!!!!!!!!!
Reply
:iconmadcat221:
MadCat221 Featured By Owner Jul 1, 2012
Bolin is officially the deputy Naga handler. :)
Reply
:iconcommaki:
Commaki Featured By Owner Jun 29, 2012
Doctor Bolin-tle :)
Reply
:iconmarina-shads:
Marina-Shads Featured By Owner Jun 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
haha, lol, it does seem like that!
Reply
:iconjestemtu:
Jestemtu Featured By Owner Jun 27, 2012
Animals sure do like Bolin. He's a good person :)
Reply
:iconmoonlitinuyasha1985:
moonlitinuyasha1985 Featured By Owner Jun 27, 2012
So true. *hugs Bo*
Reply
:iconmyooomy:
myooomy Featured By Owner Jun 27, 2012  Hobbyist General Artist
awwn cute! :)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 27, 2012
Image Size
802 KB
Resolution
1185×745
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,938
Favourites
356 (who?)
Comments
29
×